loading...
دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 69 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نردبان قلب من شکسته است.
میشود برای من دعا کنی؟
یا اگر خدا اجازه میدهد ،جای من کمی خدا خدا کنی؟
چون دلم شبیه یک نماز بین راه،خسته و شکسته است، میشود برای بیقراری دلم،یک سفارشی به آن کریم با وفا کنی؟
التماس دعا.
----------------------------------------------------------------------
ای سپهر کج مدار کج منش/ ابن ملجم رابگو زحمت مکش / من زشمشیرت ندارمواهمه/ چون دلم تنگ است بهر فاطمه / سیلی آنروز که زهرا خورده بود/ درهمان ساعت علی هم مرده بود . لیالی قدر وایام سوگواری تسلیت، التماس دعا.
---------------------------------------------------------------------
امشب تمام آینه ها را صدا كنید
گاه اجابت است ، رو به سوى خدا كنید
اى دوستان آبرو دار در نزد حق
در نیمه شب قدر مرا هم دعا كنید
التماس دعا
برچسب ها اس ام اس شب قدر 3 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 2,252
  • بازدید کلی : 33,361